سرنگونی هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی در خلیج فارس

سخنگوی پنتاگون با تایید سرنگونی هواپیماهای جاسوسی در حالی عنوان میکند که این کار توسط ایران نبوده که چندی پیش نیز تصویر برداری هواپیماهای بدون سرنشین ایران از ناو هواپیمابر امریکایی در خلیج فارس را نیز رد کرده بود

به گزارش شبکه  بی بی سی سرهنگ لاپان سخنگوی  پنتاگون با تایید سرنگونی این هواپیماها این چنین موضع گیری کرد که این کار توسط ایران نبوده و فقط نقص فنی بوده

این در حالی است که فرمانده ی هوافضا سپاه ایران اذعان کرده است که تاکنون تعداد زیادی از این هواپیماهای فوق پیشرفته نابود و حتی در مواردی دست به مهندسی معکوس زده شده است

در اینجا این مسئله جالب توجه است که چرا به قول مقامات آمریکایی اکثر هواپیماها در خلیج فارس نقص فنی پیدا میکنند!!!!!

نظرات 5 + ارسال نظر

1.728395047541.43432943094سلام
شاید اونی که میخواستی و تا حالا پیدا نکرده بودی تو سایت من باشه حتما یک سر بزن پشیمون نخواهی شد
ضمنآ اگه موافق بودی لگو منو تو وبت زیبات بگذارو به من خبر بده منهم لینکتون میکنم
حتما یه سر بزن
منتظرت هستم دوست خوبم
[قلب]

سلام:
دوست عزیز از محبتتون در رابطه با موفقیت دخترم سپاس گزارم.
در مورد این هواپیما ی جاسوسی آمریکا اینو بگم که این آمریکائیها عادت دارن که دروغ بگن چون در دنیا افت میدونن که کشوری مثل ایران بیاد و هواپیمائی که میگن فوق سری هست و هیچ راداری نمیتونه بگیرش ، سرنگون کنیم، اونوقت دنیا میگه هرچی در مورد این هواپیما گفته دروغه و یک سنت هم بابتش شاید پول ندن.
راستی اگه این بنر برای خودتون هست کدش را بدین تا در وبلاگم بگذارم.
در ضمن چند وقت هست که کمتر به وبم سر میزنم چون مسابقات دخترم در شرف شروع شدن هست و این مسابقه هم برای دخترم تقریباً بازی مرگ و زندگی هست، بهد بیشتر در موردش براتون توضیح میدم.
منتظر حضورتون هستم.

زهرا 1389/11/20 ساعت 23:10 http://onlysky.blogfa.com

سلام
ممنون سر زدید.
شما لینک شدید.لطفا من رو با نام"تازه های نجومی"لینک کنید.
باتشکر.

سلام
من مدیر وبلاگ فرشتۀ آبیم. وبلاگی که چند دقیقه ی قبل سر زدی و نظر نوشتی
اگه دوست داری می تونیم با هم تبادل لینک داشته باشیم.
مرسی که به وبلاگم سر زدی.

احمد 1389/12/15 ساعت 10:43

...تو حلقت. زیر پاته!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد