با سلام به همه ی بازدید کنندگان

متاسفانه سرور آپلود ما هک شده بود و بعضی از ویدیو ها توسط هکری پاک شده

بنابراین از همه شما عزیزان به خاطر این مشکل پوزش میخواهیم

سعی خواهیم کرد در اولین فرصت دوباره ویدیو ها برگردانیم

*لازم میدانیم همین جا از این اقدام شجاعانه و تاریخی و سرنوشت ساز این هکر فهمیده کلاه سفید تشکر و قدردانی کنیم *

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام خوبید عنوان وبم عوض کردم این اسم :بزرگترین مرجع نقد و بررسی بازی و اخبار فناوری اطلاعات تغییر بده به فیلم باران
ممنون
http://greensystem.persianblog.ir

فر 1390/11/11 ساعت 01:50 http://www.tanha771.blogfa.com

هنگامی که سیبی را با دندانهای خود له می کنی در قلب خویش به آن بگو :
دانه ها و ذرات تو در کالبد من به زندگی ادامه خواهند داد.
شکوفه هایی که باید از دانه هایی تو سر زند ، فردا در قلب من شکوفا می شود .
عطر دل انگیز تو ، توام با نفسهای گرم من به عالم بالا صعود خواهد کرد ، و من و تو در تمام فصلها شاد و خرم خواهیم بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد