ویدیو شلیک موشک اتمی راهبردی روسیه

در این ویدیو شما پرتاب موشک بالستیک  SS-18روسیه رو مشاهده میکنید

نظرات 2 + ارسال نظر
discovery 1390/12/06 ساعت 22:56

سلام
ازتون دعوت میکنم به سایت ما بیاید و بعد از عضویت مطالب خودتون رو در سایت ما و با نام خودتان در بخش تکنولوژی نظامی منتشر کنید تا بازدید کننده های بیشتری از مطالب مفیدتان دیدن کنند.
منتظر حضورتان هستم.
در ضمن لینک شما در سایت ما قرار گرفته خواهشمندیم شما هم لینک مارو با اسم تکنولوژی روز دنیا در قسمتی مناسب در سایت خود قرار دهید
با تشکر

سلام ممنون از لطفتون شرمنده من حتی وقت نمیکنم که واسه وبلاگ خودم مقاله بنویسم
در مورد تبادل لینک چشم شما رو در جای مناسب قرار میدم

سلام لینک شما قرار گرفته شد
من را با عنوان سودای اسمان لینک کنید با تشکر

سلام شما هم با افتخار لینک شدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد