تازه های اینترنت و شبکه

.::آموزش،معرفی سایت ها و تازه های اینترنت::.

تازه های اینترنت و شبکه

.::آموزش،معرفی سایت ها و تازه های اینترنت::.

اصطلاحات و واژه های فیس بوکی

بعضی از افراد برای اولین بار که وارد فیس بوک می شوند با بعضی از کلمات مواجه می شوند که شاید با خیلی ها با آن اشنا نباشند برای همین در این جا به معرفی 10 واژه وصطلاح می پردازیم:


ادامه مطلب ...

نسخه جدیدAperture توسط apple

اپل به تازگی نسخه جدید نرم افزار Aperture را برای ویرایش و مدیریت عکس ها منتشر کرد. این نرم افزار دارای قابلیت های بسیار زیاد و متنوعی در زمینه مدیریت عکس می باشد. نسخه Aperture 3.2.4 اخیراً از سوی اپل منتشر شده که باعث بهبود ثبات در سیستم عامل مک ایکس 10.6 لئوپارد شده است. این نسخه بروز رسانی شده فاقد هرگونه اشکالات نسخه قبلی می باشد. اپل می گوید این نسخه بروز رسانی برای تمام کاربران نسخه 3 توصیه می شود.


ادامه مطلب ...

سرویس میکروبلاگینگ چیست و چه فایده ی دارد؟

در این پست می خواهم سرویس میکروبلاگینگ که اکثر کاربران اینترنت در سایت های چون Twitter از آن استفاده می کنند را توضیح بدهم.
وبلاگ نویسی کوچک یا میکروبلاگینگ (Micro-blogging) یکی از انواع وبلاگ نویسی می باشد که کابران اینترنت می تواند متن های کوتاه مورد نظر خود را نوشته و  منتشر کنند و کاربران یا گروه دوستان آن را مشاهده کنند ومعمولاً نویسه های(Character) این پیام  بیشتر از   100حرف است.

ادامه مطلب ...

امریکا تحریم های اینترنتی علیه ایران را تغییر داد!

روز سه شنبه وزارت خزانه آمریکا طی اعلامیه تحریم های اینترنتی علیه ایران را تغییر داد و به شرکت های امریکایی اجازه داد که در زمینه ارتباطات شخصی بر روی اینترنت به کاربران ایرانی سرویس دهی کنند.و این سرویس های شامل:

1.جت مانند گوگول تالک،یاهو مسنجر،میکروسافت لایو و سکایپ (بغییر از براساس هزینه)

2.اپدیدت نرم افزارهای شخصی

3.ایمیل و شبکه های اجتماعی

4.مروگرها و ایپدیت آنها مانند گوگل کروم ، فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر

5.وبلاگ نویسی و اشترک گذاری

6.عکس و فیلم


ادامه مطلب ...