چگونه دوتا  dota 2  را نصب کنیم . روش دانلود به همراه key Dota2 مجانی  free

((دوستان چند روزی هست که سرور سایت دوتا مشکل داره و نمی تونم invite درخواست بدم . فعلا منظر باشید))

برای نصب دوتا 2 باید مراحل زیر را انجام دهید .

1- ثبت نام در سایت Steam  و نصب برنامه steam که 1.5 مگ هست با آپدیتش می شه 150 مگ


لینک سایت Steam برای ثبت نام

لینک دانلود برنامه Steam

2- داشتن key Dota2 - مثل CD key بازی می مونه که با این کی جواز دانلود بازی را برنامه steam به شما می دهد .


توجه کسایی که key Dota2 مجانی می خواهد در قسمت نظرت درخواست بده اند (ایمیل و اسم)



3- رفتن به برنامه steam زدن گزینه Libery انتخاب Dota2 و سپس نصب آن .

توجه کنید هیچ لینک مستقیمی وجود نداره و فقط باید با برنامه Steam دانلود کنید . خود برنامه Steam قابلیت ادامه دانلود هم دارد .



دقت کنید شما باید 2.3 گیگ دانلود کنید . و هارد شما ظرفیت 4073 گیگ فضای خالی داشته باشد .



هارپ چیست ؟

هارپ (HAARP) یک پروژه تحقیقاتی است که در ظاهر برای بررسی و تحقيق درباره لایه ی آیونوسفیر (Ionosphere)  و  مطالعات معادن زير زمينی (با استفاده از امواج راديويی ELF/ULF/VLF) تاسيس شده است. ولی در واقع "پروژه ای با تکنولوژی جنگ ستارگارن"  به منظور  کامل کردن یک سلاح جدید پايه گذاری گرديده است.

ادامه نوشته

رفع اشکال در مرحله 4 بازی Fix Bug in level 4 Game Botanicula

  بازی Botanicula یک مشکل در مرحله 4 دارد که شما با دانلود فایل زیر و بعد از باز کردن فایل زیپ و کپی کردن فایل ها در فولدر بازی ، باگ مربوطه را رفع می کند .

for fix bug game Botanicula. download , unzip  and then copy file in game folder


Download by spy.man_Botanicula_Fix_Bug_1.rar

ساخت یک رایانه کوانتومی درون الماس

ساخت یک رایانه کوانتومی درون الماس
تیمی متشکل از دانشمندان آمریکایی و هلندی موفق شدند اولین رایانه کوانتومی در حالت جامد را درون یک الماس بسازند.

گروهی از محققان پلی تکنیک دلفت در هلند، دانشگاه ایالتی آیووا و دانشگاه کالیفرنیا در آمریکا موفق به ساخت یک رایانه کوانتومی را درون یک الماس شدند.

این اولین رایانه کوانتومی در حالت جامد است. این رایانه در مقابل از دست دادن چسبندگی مجهز به یک سیستم حفاظتی است. پدیده از دست دادن چسبندگی مانع عملکرد صحیح دستگاههای کوانتومی می شود.

نمونه آزمایشی این دستگاه که تا این لحظه با دو کیوبیت عمل می کند به کارایی و عملکرد یک ماشین کوانتومی مطلوب بسیار نزدیک شده است.

براساس گزارش نیچر، این تحقیق نشان داد که قابلیت عملی شدن رایانه های کوانتومی در حالت جامد بسیار بیشتر از  سیستمهای پیشین در حالت گاز- مایع است.

رایانه های کوانتومی فعلی بسیار کوچک هستند و هنوز نمی توانند با سرعت رایانه های سنتی پر قدرت رقابت کنند.

ادامه نوشته

"آی- فن" پروژکتور می شود/ تماشای فیلم های آن لاین روی پرده

یک شرکت سازنده گجتهای الکترونیکی محصول جدیدی را عرضه کرده است که می تواند "آی- فن" را به یک پروژکتور پخش محتواهای چندرسانه ای روی دیوار یا پرده نمایش تبدیل کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت Case Factory، گجتی با عنوان "آی- فن پروژکتور" را برای "آی- فن 4" و "آی- فن 4S" عرضه کرده است که با متصل شدن به این تلفن همراه هوشمند اپل نه تنها پخش محتواهای چندرسانه ای "آی- فن" را روی دیوار یا پرده نمایش امکانپذیر کرده بلکه همانند یک باتری کمکی که از طریق کابل "یو. اس. بی" قابل شارژ است عمل می کند.

"آی- فن پروژکتور" همانند یک روکش حفاظتی معمولی به تلفن همراه اپل می چسبد. سپس داخل یک اسکله اتصال دهنده نصب شده و آماده استفاده می شود.

وضوح و کیفیت تصویر تابیده از این پروژکتور برابر با 640 در 360 پیکسل با 15 واحد تششع صفحه نمایش با نور "ال. ای. دی" است.

براساس گزارش وب نیوز، این پروژکتور در فعالسازی و در عملکرد بسیار سریع و از طریق یک چرخ کوچک جانبی قابل تنظیم است.

کنتراست این محصول 1000:1 است و تصاویر آن می توانند روی تمام سطوح روشن پخش شود.

در شارژ کامل، این پروژکتور می تواند سه ساعت عمل کند بدون اینکه از ذخیره داخلی باتری "آی- فن" استفاده شود. با این پروژکتور می توان فیلمهای آنلاین را از "آی- فن" روی پرده به نمایش درآورد.

ادامه نوشته

دانلود مپ 6.74c دوتا - Download DotA 6.74c Map

لینک مستقیم دانلود مپ 6.74c دوتا - Download DotA 6.74c Map

دانلود مپ 6.74 دوتا - Download DotA 6.74 Map

لینک مستقیم دانلود مپ 6.74 دوتا - Download DotA 6.74 Map


آغاز ثبت‌نام آزمون ارشد دانشگاه آزاد

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد از آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی‌ارشد دانشگاه آزاد در هفته اول بهمن‌ماه خبر داد.

عبدالله سجادی جاغرق رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اعلام این خبر گفت: زمان ثبت‌نام آزمون کارشناسی‌ارشد سال 91 دانشگاه آزاد در هفته جاری اعلام می‌شود.

آزمون کارشناسی‌ارشد دانشگاه آزاد طی روزهای 21 تا 23 اردیبهشت ماه 91 برگزار و نتایج نهایی آن در اواخر شهریور اعلام می‌شود.

روش هایی برای تقویت موی سر (بدون استفاده از داروهای شیمیایی و بصورت گیاهی و کاملا علمی)

شما دوستان عزیز می توانید در این بخش به اطلاعات کاملی در مورد ریزش مو و نحوه درمان آن دست پیدا کنید که در مقایسه با مطالب موجود در اینترنت و کتب منتشر شده بی نظیر است و به ساز این افتخار را دارد که این مطالب را پس از انجام تحقیقات و بررسی فراوان تقدیم شما عزیزان نماید. امید که بتوانید از این اطلاعات بهره و لذت کافی ببرید.   

 آب به میزان کافی مصرف کنید. این کار دو فایده عمده دارد: 1- مصرف کافی آب سبب افزایش حجم خون شده و در نتیجه به پوست سر شما خون بیشتری می رسد و موها تقویت می گردند. 2- وقتی به بدن شما به میزان کافی مایعات برسد کلیه ها این فرصت را به دست خواهند آورد که آلودگی ها را از خون گرفته و از طریق ادرار از بدن خارج نمایند. گاهی کم خوردن آب سبب تجمع بیش از حد هورمون مردانه و به دنبال آن ریزش مو می شود.

 فشار های عصبی - استرس و خستگی های شدید و طولانی از مهمترین عوامل ریزش مو است. این عوامل سبب افزایش ترشح هورمون مردانه می شوند. همانطور که می دانید عامل ریزش موی بیشتر مردان ترشح بیش از حد هورمون مردانه در خون آنهاست. از عواملی که موجب  هیجان و فشار عصبی می شوند و در افزایش ریزش مو موثرند می توان این موارد را نام برد: رانندگی در مسیرهای شلوغ- گوش دادن به موسیقی های تند ( چه با کلام و چه بدون کلام)- تماشای عکسها و فیلمها و استفاده از سایر محصولات فرهنگی تحریک کننده و غیر اخلاقی- پرخاشگری وعصبانیت- تماشای فیلمهای خشونت آمیز و استفاده از بازیهای خشن و اعصاب خورد کن و انجام کارهای روزمره با عجله و سرعت بالا.

 یکی از عوامل ریزش مو کمبود آهن است. کسانی که چای را  بعد از وعده های غذایی مصرف می کنند بیش از دیگران در معرض ریزش مو قرار دارند زیرا مصرف چای بلافاصله بعد از غذا علاوه بر عدم جذب آهن موجود در غذا  به کم شدن شدید آهن بدن نیز می انجامد.  یکی از منابع خوب آهن جگر است.

 از انواع غذاها بخصوص لبنیات و میوه ها و سبزیها استفاده کنید و از این طریق پروتئین- انواع ویتامینها و املاح معدنی را به بدن خود برسانید. کمبود این مواد سبب افزایش شدت ریزش مو می شود. تا مجبور نشده اید از داروهای حاوی ویتامین و املاح معدنی استفاده نکنید اما در صورت نیاز بهترین دارو برای این منظور قرص مولتی ویتامین + مینرال ساخت شرکت ایران دارو می باشد.

توضیحات بیشتر را می توانید در ادامه مطلب بخوانید.

ادامه نوشته

تبلیغات غلوآمیز برای فروش تور خارجی!

بروشورها و تبلیغات گردشگری مسافرت به خارج از کشور آژانسهای مسافرتی قیمتهای وسوسه کننده‌ای را برای تورهای گردشگری به رهگذران نشان می دهد این تبلیغات و قیمت های خیره کننده به اندازه ای است که اگر کسی قصد مسافرت به خارج از کشور را هم نداشته باشد وسوسه قیمت ارزان و خدمات بالا او را به فکر می اندازد!

کمتر کسی با دیدن تبلیغ تور هفت روز مسافرت به مالزی در هتل پنج ستاره با ناهار، صبحانه، بلیت رفت و برگشت، ویزا و ترانسفر، همراه با راهنمای محلی و یک تور شهری به همراه شام آن هم تنها 800 هزار تومان دو دو تا چهار تا نمی کند و ته جیبش را نمی شمارد که ببیند آیا می تواند یک بار هم که شده سفر به خارج از کشور را تجربه کند یا نه!

اما این تبلیغات چیست و چگونه دفاتر خدمات مسافرتی یک تور گردشگری به کشورهای حاشیه خلیج فارس را از تور قشم و کیش ارزان تر ارائه می دهند؟

ویزا بخش مهمی از خدمات سفر است. برای سفر به بیشتر کشورهای حاشیه خلیج فارس و همسایه ایران باید ویزا دریافت کرد این ویزا برای هر کشوری قیمت متفاوتی دارد. دفاتر خدمات مسافرتی در تبلیغ تور خود عنوان می کنند دریافت بلیت و ویزا بر عهده آژانس است اما آنها زمانی که مطمئن شدند قصد سفر دارید اعلام می کنند که پول ویزا جدا از هزینه تور است. همچنین افراد زیر سی سال نیز بابت شارژ ویزا باید مبلغی را اضافه تر از هزینه ویزا بپردازند.

بسیاری از لیدرهای دفاتر، زمانی که تور بسته شده خود را برای مسافر شرح می دهند؛ خدماتی بیش از آنچه را در تور هست بیان می کنند با این شگرد مسافر را به دفتر آژانس می کشانند و با زبان مخصوص به خود او را راضی می کنند که در تور ثبت نام کند پس از ورود او به آژانس خدمات یکی یکی حذف می شود به عنوان مثال آنها اعلام می کنند که تور گردشگری به دبی در هتل سه ستاره با صبحانه و ناهار عرضه می شود. اما زمانی که مسافر برای ثبت نام به آژانس می رود ناهار را حذف کرده و اعلام می کنند که این هتل ناهار نمی دهد!

بخش عمده ای از خدمات تور هتل است. هتل پنج ستاره همیشه و همه جا خدمات هتل پنج ستاره را ارائه نمی کند. در بسیاری از مواقع هتل پنج ستاره در فهرست خدمات تورهای گردشگری آورده شده است اما زمانی که مسافر در هتل اقامت می کند متوجه می شود این هتل نامش پنج ستاره است اما خدمات یک هتل سه ستاره را هم ندارد. در این صورت حتی اگر اتاق هتل خود را تغییر دهد نمی تواند هتل را جا به جا کند مگر آنکه پول پبیشتر به آژانس بپردازد و او را به هتل دیگری منتقل کند.

اما در فهرست خدمات تورهای گردشگری خارج از کشور راهنمای محلی فارسی زبان نیز مشاهده می شود شاید مسافران حتی یک بار هم این راهنمای محلی را نبینند مهم این است که او تلفنی شما را می شناسد و برای ترانسفر برگشت از گردشگر ساعت پروازش را می پرسد چون این راهنماها به رغم تبلیغات ارائه شده هیچگاه به صورت مداوم در هتل مستقر نیستند و دائم در حال رفت و آمد به هتلهای مختلف و ارائه خدمات به گردشگران تورهای داخل شهری هستند پس تنها فایده حضور این نوع راهنماها آن است که در آن شهر گردشگری با او تماس گرفته و اطلاعات مختصری درباره شهر دریافت کنید.

در نهایت وقتی مسافر از در آژانس بیرون می آید با یک حساب سر انگشتی متوجه می شود که هزینه تمام شده تور برای او بیش از آنچه که تبلیغ شده بود در آمده است و همین جاست که می گوید برای دریافت خدمات بهتر باید پول بیشتری پرداخت کرد و یا به قول معروف هر چه پول بدهی آش می خوری!

اگر به هر دلیل خدمات ارائه شده با میزان هزینه گرفته شده از مسافر مطابقت نداشته باشد گردشگر حق دارد با معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان محل سکونت مراجعه کرده و شکایت خود را به واحد رسیدگی به شکایات دفاتر خدمات مسافرتی اعلام کند.