معرفی کلت FN Tactical

کلت FN Tactical ساخت شرکت FN Herstal با کالیبر .45 است و در این سلاح آخرین پیشرفت های فن آوری در مهندسی تفنگ دستی بکار رفته است.این تفنگ برای ارتش ایالات متحده آمریکا طراحی شده است.


ویژگیهای منحصر بفرد این سلاح را با هیچ تفنگ دستی دیگری نمیتوان مطابقت داد.


در ابتدا کیفیت ساخت بسیار خوبه آن

 

قالب پلیمری شطرنجی و دستگیره پشتی قابل تعویض برای راحتی در دست گرفتن تفنگ

 

تمامی کنترلهای عملیاتی در دو سمت تفنگ برای سهولت استفاده برای راست و چپ دست ها.

 

لوله فولادی ضد زنگ ،دارای یک پوزه برای برای نصب صدا خفه کن جهت سرکوب کردن صدا.

 

مگسک هدفگیری فولادی ضد زنگ با ارتفاع بالا جهت توانایی تیرانداز برای مشاهده هدف در زمانی که از صدا خفه کن استفاده میکند.(و همچنین سه نقطه بر روی آنها برای دید در شب 3-dot night sights )

 

همچنین دارای ریل برای سوار کردن ابزار مانند Red-Dot و ...)

 

مشخصات :

 

کالیبر : .45 ACP

 

طول لوله : 13.4 سانتیمتر

 

ظرفیت خشاب : 15

 

وزن : 0.95 کیلوگرم

 

( این سلاح در برخی کشورها که مردم عادی اجازه حمل سلاح دارند با قیمت حدود $1,100 به فروش میرسد.)

 

نظرات 5 + ارسال نظر
سیمین 1392/05/21 ساعت 18:39 http://www.simincharge.ir/

سلام
خسته نباشی
به سایت من هم سر بزن
تا حالا شده کارت شارژ 4500 تومنی،3000 تومنی،6400 تومنی و مانند این برای سیمکارتت تهیه کنی؟
حتما به سایت من بیا
سیمین شارژ
کارت شارژ 4 اپراتور ایرانسل،رایتل،همراه اول و تالیا
منتظر حضور گرمت هستم

www.simincharge.ir

farshid 1392/05/21 ساعت 18:52 http://link.s2a.ir

با سلام....

خواهان تبادل لینک با وبلاگ زیبای شما هستیم.در صورت تمایل میتونین
اینجا( link.s2a.ir)بییاین و لینکتون رو به صورت اتوماتیک ثبت کنین

سلام دوست عزیز
وبلاگ خوب و پرمحتوایی دارید.امیدوارم که موفق باشید.

اگر مایل به استفاده از امکانات جدید بلاگ اسکای هستید با ما همراه باشید.
آموزش فعال کردن ابزارک نظرسنجی، ابزارک ابر برچسب ها، ابزارک جستجو و نمایش نتایج جستجو، قابلیت لایک مطالب، قابلیت نمایش نظرات در ادامه مطالب، امتیاز دهی به نظرات و ...

خدمات همیار بلاگ اسکای :
- ارائه قالب های رایگان و متنوع
- آموزش های مفید و کاربردی نسخه جدید بلاگ اسکای
- قبول سفارش طراحی پوسته
- قبول سفارش تغییر و ویرایش قالب
- ثبت دامنه ملی ir

منتظر حضورتان هستیم.

همیار بلاگ اسکای

esmail 1392/05/21 ساعت 19:03 http://android33.ir

سلام دوست عزیز
لطفا اینو تا آخر بخون
وبلاگ خوبی داری مطمعنم خیلی براش زحمت کشیدی
می خواستم یک سایت برای کسب درآمد معرفی کنم
به نظر من این سایت بهترین سایت برای کسب درآمده باور کن راست می گم خیلی خوبه تازه اگرم به کسب درآمد علاغه نداری می تونی تو این سایتثبت نام کنی و از انجمب الین سایت استفاده کنی
ثبت نام کردنش که ضرری نداره
آدرس:http://melibux.ir/?r=esmail3309
راستی تا یادم نرفته بگم اگه بازی و نرم افزار اندروید خواستی به سایت های زیر برو
-android33.loxblog.com
-android33.20r.ir

سلام دوست و همکار عزیزم سایت بسیار خوب و عالی دارید
و اگر ازش پشتیبانی بیشتری کنید خیلی عالیتر میشه.
دوست عزیزم من مایل به تبادل لینک با شما هستم
همکار عزیزم در صورتی که با تبادل لینک موافق هستید حتما به سایت من که سایت خودتون هست تشریف بیاورید
و بگید با چه نامی لینکتون کنم و اگر مایل به تبادل لینک بودید من را با عنوان

خرید اینترنتی

لینک کنید.

هم اکنون سایت من (رتبه در گوگل 3) . خوشحال میشوم به سایت من یک سری بزنید و نظر زیبا تون را بگید

هم اکنون آمار روزانه سایت من بین 2000 تا 3000 هست.

http://javanbazar.com

منتظر نظر زیباتون هستم. یادت نره حتما بیا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد