دانلود فیلم میمون پرتاب شده به فضا توسط ابران

در این ویدیو  از لحظه ی پرتاب تا تا لحظه فرود با چتر محموله توسط چهار دوربین متصل به ماهواره بر نمایش داده شده است پیشنهاد میکنم ببیند

گوگل و اطلاعات نظامی کره شمالی

گوگل نقشه دقیقی از کره شمالی منتشر کرده که در آن برخی تاسیسات نظامی و هسته‌ای این کشور مشخص و در واقع افشا شده است.

به گزارش سافت‌گذر، نقشه جدید گوگل به ویژه از آنجا که «منطقه سفید» را به تصویر کشیده، حائز اهمیت است.

منطقه سفید جایی است بین پیونگ یانگ، پایتخت و یانگ بیون، محل استقرار یک رآکتور هسته‌ای.

چند ماه پیش مقامات کره شمالی، برج خنک‌کننده این نیروگاه را منهدم کردند ولی چندی بعد به دلیل اعتراض به امتناع واشنگتن از خروج نام این کشور از لیست کشورهای حامی تروریسم، از بازسازی آن خبر دادند.

در نقشه‌های گوگل از کره شمالی، اردوگاه‌های کار اجباری که مکان بیگاری کشیدن از بیش از ۲۰۰ هزار زندانی است و نیز کاخ باستانی محل نگهداری اجساد رهبران این کشور قابل مشاهده است.

گوگل گفته این شرکت به طور مداوم در حال به دست آوردن اطلاعات و جزئیات مناطق مختلف جهان است.

این شرکت با اشاره به این که کره شمالی از جمله کشورهایی است که مدت‌های مدید، اطلاعات اندکی از آن در سرویس نقشه گوگل وجود داشت، اظهار داشته که اکنون این وضعیت تغییر یافته است.

گفتنی است نقشه جدید گوگل از کره شمالی با همکاری چند نقشه‌کش از مردم کره شمالی تهیه شده است.

این افراد با استفاده از برنامه Google Maps Maker در طول چند سال، نقاط مختلف کره شمالی را پس از شناسایی و تعیین نام، به سرویس گوگل وارد کرده‌اند.

ویژگی های مهم در مورد طراحی جنگنده جدید ایران

به گزارش گروه دفاع و امنیت مشرق، هر چند طرح های پیشین ایران در زمینه هواپیماهای جنگنده روندی عادی را در توسعه این محصول نشان می داد اما رونمایی از نمونه هواپیمای جنگی جدید ایران با نام «قاهر313» در 14 بهمن ماه حقیقتاً شوک عجیبی در پیش بینی وضعیت طراحی جنگنده ها در ایران به وجود آورد.

با توجه به ظاهر نامتعارف این هواپیما و مطالب مطرح شده پیرامون آن بر آن شدیم تا در گزارشی در قالب نکته گویی به برخی از ویژگی های قابل استنباط و البته قابل بیان از ظاهر این هوپیما و اطلاعات اعلام شده بپردازیم.

ویژگی های پنهانکاری(رادارگریزی)

طراحی یک هواپیما به نحوی که کمترین بازتاب راداری و حرارتی را داشته باشد از اصول مهم برای

ادامه مطلب ...