تست گرم اس 300 های ایرانی در آینده نزدیک

 

سردار سر تیپ  محمد حسن منصوریان در گفن و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا با اشاره به فشار رژیم اشغالگر قدس به روسیه و بهانه این کشور برای عدم تحویل این سامانه به ایران افزود:

"برای تامین دفاع  ارتفاعات بلند برد خرید اس 300  را در نظر داشتیم اما با فشار های آمریکایی ها و اسراییل ، روس ها این سلاح را تحویل ندادند

در حال حاضر فقط 20 درصد تهدیدات هوایی در ارتفاع بلند در ایران میتواند صورت گیرد ولی هم اکنون در حال ساخت پدافند بلند برد بومی هستیم  که می تواند نیازهای ما را در این ارتفاع پاسخگو باشد همچنین تاکید کرد اس 300 های ایرانی در مرحله اصلاح میدانی و تست گرم قرار دارند

 همچنین  با توجه به امکان حمله %30در  ارتفاع پایین تسل جدیدی از  سامانه های مرصاد و موشک های شاهین به پدافند هوایی تحویل گردید "

سامانه پدافندی شاهین در مورد اهداف متوسط و پایین میتواند مورد استفاده قرار گیرد  و از ویژگی های آن میتوان به استفاده از سوخت جامد ،تحرک بالا و شناسایی اهداف با آر سی اس  پایین اشاره کرد

منبع : ماهنامه جنگ افزار
نظرات 16 + ارسال نظر
آرزو 1389/10/18 ساعت 13:55 http://arezoo90.blogfa.com

برات متاسفم که فک کردی آرش الگوی منه
من فقط یه نمه دوسش دارم.... چیزی که زیاده الگو... سرباز تو هم به فکر کلاه جنگیت باش فکرتو با الگوی من مشغول نکن
از جلو نظام.... خبر دار... 1 2 3 .... 1 2 3

bloge shoma ro dar webloge khodam link kardam montazere linke webloge khodam dar webloge shoma hastam
www.magic-metal.blogfa.com

armin 1389/10/18 ساعت 23:47 http://magic-metal.blogfa.com/

lotfan ba name marze beine fizik va metafizik link konin
ba tashakor az shoma

سلام دوست عزیز
لینک شدید
یا علی

سلام ممنون شما هم وب عالیی دارید
من با همون اسمی که خواستی لینکت کردم شما هم منو با اسم :
اس ام اس"هک"روانشناسی"لذت"سرگرمی و...
لینک کن
ممنون

مسعود 1389/10/19 ساعت 21:48 http://www.wsport.orq.ir

سلام به دوست عزیز و نکته بین:
واقعاً که دست مرضاد از این همه دقت، من از شما ممنون هستم از اینکه اینقدر با دقت زیاد مطالب و محیط وبم رو سیر میکنید وایراداتی هم که به حق درست گفتید را گوشزد میکنید، تمام مسائلی که گفتید مطمئناً رفع شده و میشود ، واقعاً سپاس گزارم.
من هم اگه چیزی از وب شما به چشمم بخورد و از نظر من (درست یا غلط) باشد حتماً به شما اطلاع خواهم داد.
منتظر حضور مجددتان هستم...................

مسعود 1389/10/27 ساعت 00:05 http://masoud-hs.blogfa.com

سلام به دوست گُلم (hs50) چه اسم جالبی:
عزیزم وبلاگم آپ شده و مطالب آموزنده و انتقادی گذاشتم، اگه زحمت نیست تشریف بیاورید و قدم رو چشم ما بگذارید.


با حضورت وبلاگم رو معطر کن منتظرم.................

روی خط آتش 1389/11/03 ساعت 10:13

سلام در نقد فیلمی با موضوع نبرد آمریکا با امام زمان(عج) و نابودی ایران! منتظر نظرات شما هستم..
برای تعجیل در فرج مولایمان صلوات ودعا فراموش نشود..!
یا علی(ع)
http://jamaran110.parsiblog.com/

مسعود 1389/11/05 ساعت 00:09 http://masoud-hs.blogfa.com

سلام:
ببخشید من رو که کمتر خدمت شما میرسم، دوست عزیز اینطور که من تو وبلاگتون میبینم شما یه بنر دارید، اگه اینطور هست یه لطف کنید و بیائید با هم تبادل بنر کنیم تا شاید وبلاگ من هم از وبلاگ پر بیننده شما مقداری بهره ببره، البته اگه شما مایل باشید و لطف کنید، چون من هم تازگیها یه بنر ساختم و با بعضی از دوستان مثل شما تبادل لینک میکنیم ، امیدوارم که در مسیرتون موفق و پیروز باشید.
منتظرتون هستم.............

سلام علیکم ؛ ضمن تشکر از حضور شما در وبسایت حزب الله می رزمد ؛ ماه صفر ، ماه حزن آل الله (س) را تسلیت عرض می نماییم . حزب الله می رزمد آماده ی تبادل پیوند با کلیه ی وبهای ارزشی است . هر زمان که نام ما را در لیست پیوندهای خود درج نمودید خبرمان نمایید تا اقدام متقابل را انجام دهیم . موفق و پیروز باشید . یا حسین

مسعود 1389/11/09 ساعت 19:58 http://masoud-hs.blogfa.com

سلام:
دوست عزیز خبری ازتون نیست ، فکر کنم مشغول امتحاناتتون هستی درسته؟

منتظرتون هستم موفق باشید.

سلام علیکم ؛ ضمن تشکر از حضور شما در وبسایت حزب الله می رزمد ؛ ماه صفر ، ماه حزن آل الله (س) را تسلیت عرض می نماییم .
1- با سپاس از حسن اعتماد شما به حزب الله می رزمد ؛ لطفا محبت کرده و نام لینک ما را دقیقا به نام اصلی وبسایت ، حزب الله می رزمد ، اصلاح فرمایید .
2- وب شما به جمع اعضای حزب الله اضافه گردید . موفق و پیروز باشید . یا حسین

هستی 1389/11/10 ساعت 21:57

سلااااام
مرسی که به من سر زدی
قالبمو درست کردم، درست شد؟

مسعود 1389/11/11 ساعت 04:12 http://masoud-hs.blogfa.com


سلام به شما دوست عزیز وگرامی:
دوست خوبم وبلاگم را به مطالبی در مورد علت راه انداختن این وبلاگ و پرداخت پول هنگفت برای فوتبال ولی بی ثمر هست، آپ کردم، حضور شما دوستان بنده را به ادامه راه امیدوار میکند.
فدای تو عزیز، منتظرم............

سلام و مرسی از توجهت حتما من رو با دختری مثل خودش بلینک اما تو رو...؟؟؟؟

نبی خواه 1389/11/20 ساعت 16:56 http://pdf-ketab.com

سلام دوست خوبم
ممنون که لوگوی منو تو وبت قرار دادی شما هم لینک شدید موفق باشید

دوستت دارم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد