ده فرمان تک تیراندازان آلمان نازی ( اشباح مرگبار 2)

1.    ۱ در پیکار تعصب و پافشاری داشته باشید

2.    ۲ در هر وضعیت  سکوت و آرامش ، و در هدف گیری دقت و تمرکز داشته باشید

3.    ۳ بزرگترین دشمن شما تک تیرانداز دشمن است بر او پیش دستی نمایید

4.   ۴  برای اینکه شناسایی نشوید در هر موقعیت یکبار تیراندازی نمایید

5.    ۵ یک سنگر مناسب جان شما را برای مدتی طولانی تر حفظ مینماید

6.     ۶در استتار و استفاده از عوارض زمینی حرفه ای عمل نمایید

7.   ۷  در تخمین فاصله ی اهداف مهارت و دقت داشته باشید

8.  ۸   همیشه در حال تمرین باشید ؛ خواه در جنگ خواه در صلح سعی در کسب مهارت بیشتر نمایید

9.   ۹  هیچ زمانی از تفنگ خود دور نباشید تفنگ جزئی از وجود شماست

 ۱۰از هر 10 باری که جان سالم به در میبرید 9بار آن را مدیون استتار مناسب و یکبار آن را مدیون شلیک خوب هستید

 

 

برگرفته از ماهنامه جنگ افزار

 

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام.
من هم شمارو به همون نامی که گفته بودین لینک کردم.
وبلاگ بروزی دارین.
من هم هر روز مطالب جدیدی رو وارد می کنم.
از این به بعد بیشتر بهتون سر می زنم.
مرسی.

سلام
شما نیز وب خوب و پر ملاتی دارین در اینترنت اکسپلورر خودم ادتان کردم تا همیشه در دسترس باشین اماده تبادل لینک نیز بنا به خواستتون هستم.
موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد