کلیپ آزمایش ضد زره قدرتمند روسی کورنت

در این کلیپ شما به طور کامل با این ضد زره آشنا خواهید شد همچنین نحوه هدف یابی، پرواز مدورموشک و لحظات برخورد به هدف ها به خوبی نمایش داده شده پیشنهاد میکنم ببینید


نظرات 4 + ارسال نظر

سلام دوست عزیز من از وبلاگت دیدن کردم و وب بسیار پرباری داری من دوست دارم با شما تبادل لینک داشته باشم اگر مایل هستید منو با نام

مهندسان ایرانی : جدیدترین اخبار و اطلاعات علمی

لینک کنید و به وبلاگ من بیایید تا من در آنجا شما را لینک کنم

موفق و پیروز باشید با آرزوی سربلندی روز افزون شما

Parham6 1390/10/29 ساعت 19:18 http://dark-alliance.ir

با سلام،

لینک شدید، لطفا مارا نیز لینک نمایید.

با تشکر.

asal 1390/10/30 ساعت 21:06 http://banelmemol.blogfa.com

اااااااااااااااااااااااااپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپممممممممممممممممم

سلام وب کاملی دارین اگه تمایل دارین با هم تبادل لینک و بنر داشته باشیم در صورت تمایل من را با عنوان سودای اسمان وادرس
sodayaseman.mihanblog.comلینک کنید بعد به من اطلاع دهید تا شما را لینک کنم
وب من در زمینه موضوعات نظامی فعالیت مکند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد